onsdag 24 juli 2024

Prinsgatan, Motala den 23 juli 2024 - Samtal efter samtal


Det första samtalet från Ortopeden kom vid 9-tiden med informationen om att det inte skulle bli någon operation på torsdagen och att dom skulle återkomma snarast.

Det andra samtalet kom vid 10:30 med nyheten om att dom nu flyttat över mitt ärende till Vrinnevisjukhuset i Norrköping och att dom senare kommer att kontakta mig.

Det tredje samtalet kom från Ortopeden i Norrköping där dom nu har bokat in mig på en operation den 31 juli kl 07:00. Det blir alltså att åka tidigt härifrån den morgonen eftersom det är 9 mil att ta sig dit.

Jag hoppas verkligen att jag inte får fler samtal nu, om det inte är någon som kan komma med något positivt i luren så vill jag inte ha fler samtal nu, det räcker!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar