tisdag 23 juli 2024

Motala den 22 juli 2024

 

Ännu en dag där man bara går och väntar på det där samtalet från Ortopeden i Linköping. Vi var uppe tidigt denna morgon, hängde på låset till Vårdcentralen för att hämta en del detaljer innan vi åkte hem till Eklund och tog en morgonfika. Jag passade sen på att klippa mig eftersom det nog kommer bli svårt efter operationen att sitta i en frisörstol, i alla fall några veckor efteråt.

På eftermiddagen så kom det där samtalet äntligen och då fick jag i alla den positiva nyheten om att det antagligen blir en operation någon gång i morgon tisdag.

Det är ju bara att hålla en tumme då.

Vi hann med att kolla på det första avsnittet på den tredje säsongen av The Great innan matchen mellan Gais och AIK började och efter den så gick jag och lade mig, inte på ett trevligt humör heller.

06:59



07:41



12:03




19:00



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar