måndag 22 juli 2024

Prinsgatan, Motala den 21 juli 2024


Den här morgonen så tog vi en ordentlig sovmorgon, ja eller frugan fick i alla fall en sovmorgon eftersom jag inte väckte henne förrän vid 9. Jag vaknade strax efter 6 vilket ändå var bra för min del tyckte jag.

Efter frukost så drog hon iväg till en kompis för några timmars fika med tillhörande diskussioner medan jag helt enkelt ägnade mig åt boken Hämnaren av Buthler & Öhrlund.

Eftermiddagen och kvällen gick även dessa i lugnets tecken, jag satt på balkongen en stund och njöt av en enastående sommarkväll med en iskall Ouzo i glaset. Givetvis en Ouzo från destilleriet Frantzeskos på Samos som jag tycker producerar den bästa. Vi kollade klart på den andra säsongen av The Great och efter det så blev det att krypa ner i sängen och avsluta denna söndag och jag somnade med den förhoppningen om ett samtal från Ortopeden i Linköping på måndagen.

09:53



14:14



17:14



20:10




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar