tisdag 16 juli 2024

Prinsgatan, Motala den 16 juli 2024 - 04:59

 

Nä, jag tänker inte falla i den där fällan igen och börja morgonen med att snacka väder. Jag gick ut på balkongen och saker och ting var som det var helt enkelt.

Trött var jag denna morgon, vaknade av larmet vilket är lite ovanligt eftersom jag vanligtvis alltid slår upp ögonen några minuter innan oljudet sätter igång. Oljud förresten, min larmsignal är nog den snällaste och mest behagliga man kan ha och skulle nog inte väcka många. Min fru skulle aldrig vakna av min larmsignal, hon använder mig för att komma upp på mornarna.

Började kolla på filmen Killer Elite i sängen igår kväll och hade inte tänkt att se hela men spänningen var så intensiv att jag inte kunde stänga av och när allt väl var över och Jason Statham vandrade bort i solnedgången så var klockan nästan 1 och det fick jag minsann betala denna morgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar