torsdag 25 juli 2024

Johanna Marken i Ödeshög den 25 juli 2024 - 11:15

 

Vi tog med oss dom minsta barnbarnen och åkte till Ödeshög för att gå på den årliga marknaden där som går under namnet Johanna Marken. Marknaden var större än jag hade förväntat mig och så gott som hela innerstan var fylld av diverse stånd där det som vanligt på en marknad såldes godis, leksaker, kläder, husgeråd, ost och kött, oliver och så passade givetvis några politiker på att försöka fånga in några nya själar till sin sak. Det bor ju bara runt 3000 personer på den här lilla orten och det kändes nästan som om alla var på plats för detta evenemang.

Vi inhandlade ingenting förutom lite godis till smågrabbarna. Jag tycker ju sånt här är roligt i vanliga fall men nu när jag har svårt att röra mig så blir det inte riktigt samma sak tyvärr.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar