fredag 19 juli 2024

Prinsgatan, Motala den 17 juli 2024 - 15:27

 

Det blev torsk med kokt potatis och äggsås till middag vilket minsann oljade in och masserade smaklökarna ordentligt och sen så tog jag fram och festade på en Co-Co som jag haft som en favorit bland choklad sen 70-talet. Det är inte så ofta jag äter godis och det är väl kanske positivt för då smakar det ju än bättre när jag väl gör detta.

Den här var enastående god 😁

Jag kommer ju då också så där bara helt appropå att tänka på låten Co-Co med Sweet som kom 1971 och som jag hade som singel hemma. Jag lyssnar faktiskt en hel del fortfarande på det bandet även om just Co-Co inte är någon favorit och en låt som kanske inte visar vad det bandet eghentligen sysslade med. Glad är den ju i alla fall.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar