onsdag 7 augusti 2024

Prinsgatan, Motala den 5 augusti 2024

 

Så sakteliga så börjar man få en del rutiner när det kommer till att hoppa omkring här hemma på kryckor och jag tycker att det går bra även om jag ett antal gånger per dag blir frustrerad för att jag är så beroende av frugan och att jag blir förbannad för att allting tar sån tid när ja ska göra saker själv. Eftersom jag älskar sport, att läsa och skriva samt kolla film och TV-serier så har jag i alla fall inte tråkigt och det är tur. Den här dagen så fick jag dessutom ett samtal från Må Bra här i stan som meddelade att onsdag vecka 34 så kommer sjukgymnasten ta tag i mig och inleda den långa rehabträningen.

Så här i efterhand så vet jag knappt vad jag gjorde den här måndagen, allt jag minns är den där fantastiska stavhoppsfinalen som pågick hela kvällen där Armand Duplantis inte bara tog OS guld utan även slog sitt eget världsrekord.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar