söndag 18 augusti 2024

Prinsgatan, Motala den 16 augusti 2024

 

Dagarna liksom flyter ihop. Jag hade ingen koll på att det var fredag förrän Marie kom hem från jobbet och utbrast: Guuud vad skönt att det är fredag!

Just nu så är alla vardagar för mig precis likadana och det målet jag ser framför mig just nu är nästa onsdag då fysioterapeuten här i stan ska börja jobba med mig och högerbenet. Visst, vi ska flytta om två veckor och det är ju också ett mål även om jag inte ser fram emot just själva flytten eftersom jag inte kommer att kunna hjälpa till med någonting. Sen så har vi också en semesterresa i slutet av september och det ska bli otroligt skönt men jag är där också lite orolig för hur rörlig jag då kommer att vara.

Det är bara att sitta lugnt och invänta allting. Det kommer när det kommer och på vilket sätt får man ju se.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar