tisdag 27 augusti 2024

Prinsgatan, Motala den 27 augusti - Sista dagen, kvällen och natten på Prinsgatan

 

05:02



06:54


Så var den då här, den sista dagen, kvällen och natten på Prinsgatan. I morgon bitti klockan 8 så kommer flyttgubbarna (om det nu är politiskt korrekt att i dagens läge säga flyttgubbar. Det kan ju faktiskt vara kvinnor eller i alla fall någon kvinna med och då handlar det ju om flyttgummor. Jag vet inte, det får morgondagen utvisa men tills vi kommer dit och vet vilka sorts kön som ska bära våra möbler och lådor så säger jag flyttgubbar).

Jag kommer att bli skjutsad över till den nya adressen i morgon och kommer där att sitta som någon sorts övervakare tills jag blir hämtad vid 11:15 och körd till Team Olmed här i stan där en expert ska ställa om den här benställningen jag har på höger ben. Graderna på sidan om knäskålen ska ställas om från 30 grader till 60 vilket innebär att jag efter det kommer att få en bra mycket bättre rörlighet i knäleden och kan börja träna på ett helt annat sätt.








Klockan är nu i skrivandets stund 22:15 och nu tror jag att allt är i ordning för morgondagen. Det ser för jävligt ut här hemma men man får tänka som så att vid den här tiden om 24 timmar så har livet börjat på den nya adressen och den här lägenheten tillhör historien.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar