onsdag 10 april 2024

Robinsons största pajaser

 

Ungefär halva tiden av Robinson har nu gått och personligen så älskar jag såna här reality serier, följer förutom denna både Farmen och Bonde söker Fru. Det är alltid så att det är någon eller några man gillar eller inte gillar men jag bryr mig aldrig nämnvärt vem som vinner eller vem som försvinner längs vägen.

Oavsett vem det är som står som slutsegrare i Robinson så tycker jag att han eller hon är värd den segern, det visar ju att den personen har spelat spelet rätt från början med allt vad det innebär av intrigmakeri, falskspel, social kompetens eller ärlighet.

Den här säsongen har nog två av dom absolut dummaste personerna i Robinsons historia. Det är hysteriskt roligt att lyssna på Fredrik och Robble när dom smider planer för hur dom ska ta sig fram till segern. Dom snackar skit om motståndarna, klagar på sina lagkamrater för att dom är för dåliga och att dom gör för lite och framställer sig själva som bäst i alla tävlingar och så gör dom minst och är sämst av alla i båda lagen.

Visst är det tråkigt att andra som varit mer ödmjuka och bra mycket bättre på tävlingar än dessa två har fått lämna men skulle någon av Fredrik och Rooble stå som segrare, ja då har dom ju ändå gjort det bäst trots allt.

Just nu så vill jag ha dom kvar för dom roar mig. Två pajaser utan lösnäsor på en ö i söderhavet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar