fredag 5 april 2024

Motala den 4 april 2024 - Tjata!

 

Jag vet att jag dom senaste dagarna tjatat om det här vädret som ändrar skepnad från timma till timma men det går liksom inte att låta bli för det är rätt fascinerande ändå. Om det snöar, regnar eller blåser en hel dag så vet man ju ändå hur läget är och kan planera lite för det men den här veckan så har det varit vinter, vår, sommar och höst ett par gånger om dan vilket gör att det har känts bättre att hålla sig inomhus tills världen därute helt enkelt slagit sig till ro.

Jag var denna dag ändå tvungen att bege mig ut två gånger eftersom jag skjutsade Marie till tågstationen på morgonen och hämtade henne på eftermiddagen och då kommer jag till det där vädret igen. Strålande väder på förmiddagen och ett jävla busväder på eftermiddagen.

Tittade på filmen Tre Dagar för Condor från 1975 på kvällen där Robert Redford springer omkring i New York, hand i hand med Faye Dunaway jagad av sina egna inom CIA och en kallblodig mördare spelad av Max Von Sydow. Riktigt spännande och bra.


05:56



08:26



11:17



16:09



20:30



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar