tisdag 23 april 2024

Motala den 22 april 2024

 

Jag hade kvar mycket av den där härliga känslan från matchen dagen innan och detta gjorde den här dagen rätt behaglig faktiskt. Det blev en promenad till möte och föreläsning hos ALR på förmiddagen och efter det så försökte jag pussla ihop ett och annat kapitel innan Marie skulle komma hem.

Det blev köttsoppa till middag men det krävdes en del övertalning från min sida eftersom det bara är en av oss som är förtjust i soppa, jag fick dock denna gång som jag ville. I samma veva som vi åt så gick vi även igenom veckans avsnitt av Robinson där två nya gav upp och åkte hem. Hade jag varit Anders Lundin så skulle jag vara heligt förbannad på dessa som innan tävlingen stått framför kameran, slagit sig för bröstet och skrävlat om vilka tävlingsmänniskor dom är. Sorgliga personligheter.


15:50




17:59




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar