måndag 15 april 2024

Norrköping - Gais den 14 april 2024

 

Jag är ju Gnagare och bryr mig egentligen inte om hur det går för något annat lag i Allsvenskan men jag älskar fotboll och brukar kolla på så mycket matcher jag hinner och eftersom jag dessutom sen en tid tillbaka bor i Östergötland så tycker jag ändå att det är lite kul om det går bra för Norrköping.

Dom tog ju 3 behövliga poäng denna eftermiddag mot Gais men matchen i sig var en bedrövlig tillställning. Det här var en av dom sämsta Allsvenska matcher jag sett och det beror på att båda lagen såg ut som två korpgäng dagen efter en firmafest.

Så här dåligt ska det inte se ut i Allsvenskan.

Det skylldes lite på den kraftiga vinden men det köper jag inte för fem öre, det är fan inte första gången dessa spelare lirar boll när det blåser. Skärpning!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar