måndag 10 juni 2024

Serbien - Sverige den 8 juni 2024

 

Jag hade lovat mig själv och min fru att jag skulle hålla mig lugn under matchen och försöka ha tålamod med detta landslag. Det är ju en hel del nya unga killar som är i en fas där dom ska lära känna varandra, en ny förbundskapten och dessutom anamma en ny spelstil. 

Okey, jag höll mig väldigt lugn och sa knappt ett ord under dom första 45 minuterna och det för att Sverige faktiskt spelade en bra fotboll. Den andra halvleken var tyvärr en helt annan, laget rasade ihop totalt, jag fick typ tre hjärnblödningar på raken och i den 80e minuten så höll jag på att baxa TVn ut över balkongräcket!

Det här var den sista matchen innan sommaruppehållet och jag hoppas verkligen att det kommer att se annorlunda ut i höst för då är det slut på träningsmatcher, då börjar allvaret.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar