torsdag 27 juni 2024

Motala den 25 juni 2024

 

Den här dagen så kom den riktiga värmen och det gjorde den ordentligt för termometern gick upp till 29 grader på ett ögonblick. Jag tillbringade förmiddagen med att göra mina måsten och efter det så gjorde jag allting här hemma i väldigt lugnt tempo.

När Marie kom hem så drog vi iväg till Joel, Mickis och barnbarnen där det var badande i poolen samt badminton och tennis. Dom där grabbarna verkar helt obekymrade om värmen tänkte jag medan jag satt under parasollet och svettades bara jag tittade på i vilket tempo dom höll på.

Vi hämtade mat på Chop Chop och efter det så satte sig jag och Joel framför TV:n och kollade en stund på matchen Frankrike - Polen innan vi åkte hemåt där det senare blev England - Slovenien.


16:06



16:45



18:25



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar