onsdag 19 juni 2024

Prinsgatan, Motala den 18 juni 2024

 

På grund av att vi var iväg och tittade på lägenhet denna eftermiddag så missade jag första halvan av matchen mellan Turkiet och Georgien men eftersom allting verkade explodera i dom andra 45 minuterna så missade jag nog ingenting ändå. Turkarna vann till slut med 3-1 men det kunde lika gärna ha blivit 2-2, jag har aldrig sett så många och så tajta målchanser som Georgien hade dom sista 20 minuterna. I den 90:e minuten så tappade dom bollen efter en hörna och eftersom deras målvakt också var uppe i motståndarnas straffområde så kunde turkarna enkelt rulla in 3-1 målet.

Vi fortsatte att kolla på några avsnitt av Jana. Det börjar verkligen bli intensivt spännande nu.

Portugal slog Tjeckien med 2-1 men det gjorde dom med andan i halsen för tjeckerna hade en hel del målchanser på slutet. Jag tyckte inte att portugiserna imponerade speciellt mycket, hade väntat mig mer.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar