tisdag 18 juni 2024

Må Bra Rehab i Motala den 17 juni 2024 - 13:00

 

Äntligen så fick jag en ordentlig genomgång av mitt högra knä och fysioterapeuten som klämde, drog och vred, tryckte och böjde var helt på det klara med att detta inte skulle kunna gå att träna i ordning. Det är något som är trasigt och du behöver en magnetröntgen snarast var hans ord.

Han frågade hur jag tagit mig till mottagningen och om jag hade skjuts eller om jag behövde ringa taxi. Jag har gått sa jag vilket fick honom att skaka på huvudet och säga att det ska du inte kunna göra med det där knäet.

Jag har ju haltat omkring i flera veckor nu sa jag och är van med ständig smärta sen flera år tillbaka så lite nya ömma ställen märker jag kanske inte direkt.

Han skakade på huvudet igen och sa att jag ånyo skulle kontakta VC för en remiss för magnetröntgen. Tack sa jag och haltade hemåt och var glad att det ändå känns som om det börjar att hända saker.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar