onsdag 4 september 2024

Medevivägen, Motala den 4 september 2024 - 07:20

 

Jag fick en fråga av en person som tydligen läser det jag skriver här. För det första så blev jag förvånad att någon ens gör det för jag skriver ju enbart för egen del, för att skriva är någonting jag måste göra varje dag för att må bra men det kanske inte är så speciellt intressant för andra människor. Det är verkligen inte någonting som driver mig i alla fall men visst är det roligt att få höra att någon ändå tar sig tid att läsa dom små meningar som sätts på pränt här.

Ja ja...Frågan var i alla fall om jag verkligen ser så mycket på film och läser så mycket böcker som jag lägger in här. Ja, det gör jag faktiskt och det blir ju ännu mera nu när jag på grund av ett nyopererat ben inte kommer ut på samma sätt som förut. Dom länkar jag lägger in är ju till min egna Film, TV och Boksida där jag då skriver vad jag tycker om allt det jag ser och läser.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar