tisdag 17 september 2024

Medevivägen, Motala den 16 september 2024

 

För en gångs skull så blev jag väckt av larmet den här morgonen och jag var ordentligt trött när jag vinglade upp i mörkret vid 04:30. Hade ju vaknat under natten för ett besök på toaletten och efter det så tog det en evinnerlig tid (det kändes i alla fall som en evinnerlig tid) innan jag somnade om och det betalade ju sig på morgonen.

När jag piggnat till (det hade jag ju gjort en mugg kaffe och några fattiga riddare senare) så satt jag en stund i den något svala temperaturen på balkongen och lyssnade på ljudboken Rök utan Eld av Dan Buthler som jag för närvarande har i lurarna och efter det så blev det den dagliga träningen av högerbenet.

Jag tog hand om middagen idag och då blev det givetvis en sådan kulinarisk upplevelse som köttbullar och spaghetti, frugan måste ju få i sig lite Dinêr de Luxe ibland.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar