söndag 22 september 2024

21 september 2024 - Utresa

 

02:45 så var det dags att gå upp denna morgon eller natt kanske är det ordet man ska använda. 1 timma senare så hade vi duschat och packat ihop oss och blev skjutsade ut till flygplatsen av hotellets minibuss.

Det blev en rätt strulig incheckning. Det var en jädrans massa folk som skulle ut och resa denna morgon och personalen vid bagagekontrollerna verkar inte ha varit förberedda på det.

Mina kryckor var jag tvungna att lämna ifrån mig tillfälligt för att dom skulle åka på bandet genom röntgen och jag frågade då givetvis om dom tänkte hjälpa mig igenom till andra sidan vilket dom inte tänkte göra. Dom trodde nog att jag bara hade kryckorna med mig för att dom är så jävla snygga och inte för att jag verkligen behövde dom!

Till slut så satt vi i alla fall vid gate 39 och där tog det bara 25 minuter innan vi fick gå på planet. Vi hade bokat platserna längst fram för att jag skulle kunna ha mitt högerben rakt och det fungerade bra. Det blev en begaglig resa, jag delade tiden mellan ljudbok och sova så tiden gick fort och sen när vi kom fram till Samos Flygplats så stod ju våran kompis Vasiliki och väntade så då slapp vi trängas i bussen med alla andra och så var vi framme vid hotellet mer än en timma före dom också. Perfekt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar