onsdag 16 november 2022

Barkarby (Stockholm) den 26-27 oktober 2022

 

Det blev en onsdag till torsdags-tripp upp till Stockholm. Marie skulle ju jobba och meningen till en början var att jag skulle hålla en whiskyprovning som tyvärr sen blev inställd. Jag hängde ändå med upp för att passa på att träffa barn, föräldrar och några kompisar.

På onsdagen när vi kom upp så blev det en lunch-dejt med sonen på Max i Barkarby och sen så incheckning på Welcome Hotel vid Barkarby Station. Som vanligt när man tar ett vanligt rum på detta hotell så är det väldigt trångt, så pass att det inte finns plats för två sängbord vilket jag personligen retar upp mig på när det bevisligen finns utrymme för annat som känns onödigare.

Det kanske låter gnälligt men jag har alltid med mig mina lurar, läsglasögon och så givetvis mobilen med laddare och när allt detta som jag vill ha på armlängds avstånd istället ligger på annat håll så blir jag irriterad. Jag kan ju inte vara ensam om detta?












 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar