Den kallaste morgonen hittills den här hösten. Några minusgrader var det och jag var glad att det inte var någon som helst vind för då hade det nog varit tufft där på balkongen.
Dom här sidorna är en form av dagbok där jag delar med mig om det mesta i och runtomkring mitt liv, min familj och vänner, resor, böcker jag läst, filmer jag sett, sport, whisky och öl jag druckit och så en hel del foton och en massa gnälliga åsikter om det mesta.
Den kallaste morgonen hittills den här hösten. Några minusgrader var det och jag var glad att det inte var någon som helst vind för då hade det nog varit tufft där på balkongen.
Den sista landskampen för dom gulblåa det här året och för Sveriges del så betydde det egentligen inte mer än äran och att få en genomkörare eftersom dom redan hade vunnit sin grupp. Att dom inte hade något att spela för märktes dock inte, det var fullt ös redan från början och när den polska domaren blåste av matchen så hade Sverige vunnit med hela 6-0.
Det här unga landslaget tror jag verkligen på och dom verkar göra det själva också men landslagen i den här gruppen har ju inte varit dom bästa så det skulle vara intressant att se hur dom agerar inför riktigt tungt motstånd.
Tog en promenad upp till lasarettet eftersom jag hade ett inbokat möte där kl 09:00. Det var riktigt skönt ute, kallt och soligt men jag kände också att det nu nog är dags att plocka fram handskar och mössa för när jag kom in i värmen så kändes det i fingertoppar och öron.
När jag intog min första mugg med kaffe på balkongen vid 5-tiden så var det molnigt men vid 8-tiden så skingrades dessa gråa tussar och solen kom fram och värmde rätt bra trots att graderna var ungefär på 0:an.
Tog denna bild på vägen till gymmet. Dom öppnar ju 07:30 och jag försöker hänga på låset då, det är skönt att träna direkt på morgonen för att sn komma hem, duscha och äta frukost.