Efter att ha kommit tillbaka från Råssnäs Udde så blev det ett träningspass och sen att koppla av en stund på balkongen. Till middag så blev det Korv Stroganoff från gårdagen men med pasta (allt för spänningens skull) och efter det en SIA Äppelpaj som var en riktigt najs glass som verkligen smakade äppelpaj.
Argentina fortsätter att mala ner sina motståndare och den här gången så var det Österrike som fick ge sig när den gamle Messi ännu en gång visade att han trots åldern verkligen håller. Han gjorde båda målen när Argentina vann med 2-0.






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar