Dom här sidorna är en form av dagbok där jag delar med mig om det mesta i och runtomkring mitt liv, min familj och vänner, resor, böcker jag läst, filmer jag sett, sport, whisky och öl jag druckit och så en hel del foton och en massa gnälliga åsikter om det mesta.
måndag 22 juni 2026
Motala den 21 juni 2026 - Hemma igen
Väl hemma igen efter vårt weekendbesök i Stockholm så blev det varsin stekt ost & baconkorv till lunch och sen så var det raka vägen ner till källaren för min del där ett par maskiner med tvätt skulle köras. Ingen vila ingen ro.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar