Det var en riktigt gråmulen morgon när jag gick upp och efter en stund så brakade det loss ordentligt och började ösregna. Frugan bestämde sig för att ta bilen till jobbet och jag stannade då hemma för en gångs skull.
Vid 09:30-tiden så hade regnet upphört och då passade jag på att gå ut och få lite frisk luft och samtidigt inhandla lite nötfärs till dom köttbullar som skulle rullas senare. Jag avslutade min bok innan jag tog tag i det där med köttbullarna som blev goda även om dom aldrig skulle vinna någon skönhetstävling.
Frugan drog iväg på bilbingo i Åtvidaberg och då passade jag på att köra ett träningspass som avslutades med en stunds avkoppling och återhämtning på balkongen samtidigt som jag påbörjade boken Albino och därute så tillbringade jag sen en stor del av kvällen i ett väder som nu var helt fantastiskt.
04:46
https://lellesonsfilm.blogspot.com/2026/06/falco-av-mons-kallentoft-och-anna.html












Inga kommentarer:
Skicka en kommentar