onsdag 12 juli 2023

Motala den 12 juli 2023 - 13:25

 

Denna onsdag så har det regnat från och till ända sen jag gick upp i morse vid 04:20. Känns ganska skönt för att jag har varit riktigt trött idag så jag vet inte om den där vanliga morgonpromenaden hade blivit av ens om det hade varit fint väder eller åtminstone uppehåll.

Jag vaknade av larmet i morse vilket inte hör till vanligheterna, brukar alltid slå upp ögonen 5 minuter innan men den här morgonen så vinglade jag upp efter att ha blivit väckt och visste knappt var jag var någonstans.

När jag fått upp frugan och sett till att hon kom iväg till arbetet så lade jag mig på rygg och somnade till en liten stund men när man väl vaknat till en gång så börjar ju det där suget efter kaffe sätta in så det tog inte lång stund förrän man ändå var på benen.

Hade ju en del saker att göra på förmiddagen men jag orkade helt enkelt inte ta itu med dessa, det får skjutas på vilket gör att det finns en del måsten i morgon för att inte reta upp vissa myndigheter.

Har inte orkat skriva men i alla fall läst en del.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar