06:30
Dom här sidorna är en form av dagbok där jag delar med mig om det mesta i och runtomkring mitt liv, min familj och vänner, resor, böcker jag läst, filmer jag sett, sport, whisky och öl jag druckit och så en hel del foton och en massa gnälliga åsikter om det mesta.
Såg på nyheterna att det i Stockholm just nu är billigare att köpa en liten påse med Amfetamin än en Big Mac. Snacka om att Happy Meal nu har fått en helt ny innebörd.
Det var skönt att se ett effektivt Gnaget vilket man inte har varit så bortskämd med den sista tiden. Värnamo är inte ett lätt lag att ta sig an men den här kvällen kändes dom rätt tama.
3 poäng till att lägga till samlingen.
Var på ett väldigt trevligt möte eller intervju kanske man ska säga på HTH här i Motala även om det inte ledde till något arbete. Jag hade allt dom ville ha förutom hel och frisk rygg och nacke. Jag misstänkte ju detta redan innan men det blev ändå en trevlig pratstund med en rekryterare och en platschef och dom vet nu var dom kan få tag i mig om dom enbart behöver en hjärna och en stor trut.
Marie kom hem vid 17-tiden efter att ha varit på Bingo och faktiskt (för en gångs skull) inte vunnit några pengar.
10:00
11:45
17:07
20:34
Jag hade kvar mycket av den där härliga känslan från matchen dagen innan och detta gjorde den här dagen rätt behaglig faktiskt. Det blev en promenad till möte och föreläsning hos ALR på förmiddagen och efter det så försökte jag pussla ihop ett och annat kapitel innan Marie skulle komma hem.
Det blev köttsoppa till middag men det krävdes en del övertalning från min sida eftersom det bara är en av oss som är förtjust i soppa, jag fick dock denna gång som jag ville. I samma veva som vi åt så gick vi även igenom veckans avsnitt av Robinson där två nya gav upp och åkte hem. Hade jag varit Anders Lundin så skulle jag vara heligt förbannad på dessa som innan tävlingen stått framför kameran, slagit sig för bröstet och skrävlat om vilka tävlingsmänniskor dom är. Sorgliga personligheter.
15:50
17:59
Jag är alltid nervös när Gnaget ska spela match, speciellt innan matchen börjat. Faktum är dock att inför derby mot just DIF så är jag mindre nervös än mot något annat lag och med facit i hand så behövde jag inte vara nervös denna gång heller för AIK gjorde sin absolut bästa match hittills, ägde boll och spel och van helt rättvist med 2-0.
Det blev en mycket skön och behaglig kväll där vi innan läggdags gick igenom söndagens avsnitt av Robinson.
14:00
18:15
20:30