lördag 30 mars 2024

Motala den 13 januari 2024

 

Jag hade ju fyllt år dagen innan och blivit överraskad av att både min son och dotter med respektive kommit ner från Stockholm men det tog ju inte slut där. Jag misstänkte ju att någonting skulle ske eftersom det grejades och fixades här hemma denna lördag som aldrig förr och ingen ville berätta något och jag fick heller inte röra mig fritt i lägenheten.

Vid 13-tiden så dök mina föräldrar och brorsan upp sen kom Peter och Milla, strax därefter Berra från Linköping och så en hel radda kompisar från Stockholm, Jensa och Martin, Rojjan och Nettan, Lasse och Vicky, Benny och Tessan och så Hempa och Helene.

Det blev en helt fantastisk kväll, tyvärr så blev jag så överrumplad och allting hände så fort så jag som i vanliga fall alltid tar en massa foton, denna kväll inte tog ett enda.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar