Vi åkte ut till Bilhallen i Mjölby för att hämta hem våra vinterdäck som dom haft där i förvaring. Vi hade ju bokat en tid 14:00 denna dag på Vi Köper Din Bil i Linköping för att sälja vår bil och istället köpa ett mindre och billigare fordon.
13:05
Dom här sidorna är en form av dagbok där jag delar med mig om det mesta i och runtomkring mitt liv, min familj och vänner, resor, böcker jag läst, filmer jag sett, sport, whisky och öl jag druckit och så en hel del foton och en massa gnälliga åsikter om det mesta.
Vi åkte ut till Bilhallen i Mjölby för att hämta hem våra vinterdäck som dom haft där i förvaring. Vi hade ju bokat en tid 14:00 denna dag på Vi Köper Din Bil i Linköping för att sälja vår bil och istället köpa ett mindre och billigare fordon.
13:05
Jag brydde mig faktiskt inte nämnvärt om denna säsongsfinal av Mästarnas Mästare eftersom den överlägset bästa deltagaren i detta gäng Charlotte Kalla åkte ut tidigt på grund av regler som ingen människa förstår sig på och i final så var det då dom absolut två sämsta som gjorde upp om segern, dom två som så gott som i varje avsnitt fått kvala eller stått i nattduell.
Sämsta säsongen hittills och programmet behöver helt klart en uppdatering vad det gäller både regler och tävlingsmoment.
Ännu en på pappret tuff match för Gnaget och ännu en match där dom visade vilket starkt och sammansvetsat gäng dom verkligen är. Mjällby som inför denna match ledde Allsvenskan började riktigt bra och gjorde 0-1 efter bara 10 minuter och efter det målet så var det mest dom gulsvarta det handlade om och AIK:s keeper Kristoffer Nordfeldt som gjorde en jättematch mellan stolparna.
I andra halvlek så tog AIK tag i spelet på ett helt annat sätt och efter en stund så gjorde Victor Andersson 1-1 och sen tog det inte så lång stund innan Anton Salétros vräkte sig fram i straffområdet och petade in segermålet 2-1.
Det känns som om laget inte bryr sig nämvärt om att ligga under, det verkar som om dom är så säkra på att jobba sig fram till en seger ändå till slut.
Imponerande starka och nu är dom det enda obesegrade laget i ligan.