När jag intog min första mugg med kaffe på balkongen vid 5-tiden så var det molnigt men vid 8-tiden så skingrades dessa gråa tussar och solen kom fram och värmde rätt bra trots att graderna var ungefär på 0:an.
Dom här sidorna är en form av dagbok där jag delar med mig om det mesta i och runtomkring mitt liv, min familj och vänner, resor, böcker jag läst, filmer jag sett, sport, whisky och öl jag druckit och så en hel del foton och en massa gnälliga åsikter om det mesta.
När jag intog min första mugg med kaffe på balkongen vid 5-tiden så var det molnigt men vid 8-tiden så skingrades dessa gråa tussar och solen kom fram och värmde rätt bra trots att graderna var ungefär på 0:an.
Tog denna bild på vägen till gymmet. Dom öppnar ju 07:30 och jag försöker hänga på låset då, det är skönt att träna direkt på morgonen för att sn komma hem, duscha och äta frukost.
Vi tog en tur ner till Varamon med smågrabbarna men det blev ett ganska kort besök, det blåste rejält och det gick knappt att prata med varandra. Vi såg två killar som var ute med vindsurfingbrädor men dom låg mestadels i vattnet, deras tid på brädorna var väldigt kort.
Vädret den här dagen var bra mycket finare än igår men vinden tog i rätt bra fortfarande, så pass att mitt vanliga balkonghäng på morgonen uteblev.